DIGI 24 kaynak göstermiyor - Business Club gazetecileri 1 nisan ayında aldattı

DIGI 24 kaynak göstermiyor - Business Club gazetecileri Digi 24 Nisan 1’ta hile yaptı

6 370

DIGI 24'in, kaynak gösterilmeden, Nisan 1'te başlattığım aldatmacayı aldığına şaşırdım. Bu, Bükreş-Pekin rotasının Pekin'de merkezi olmayan bir havayolunun açılmasıyla ilgiliydi.

digi_24_farsa_airlinestravel_1

Yukarıda ilginç bir makale için yapılmış bir baskı ekranınız var, ancak hepsi haberlerden başladı. Pekin - 2013 yazından bu yana China Eastern Airlines ile BükreşHava Yolları Yolculuğu tarafından aldatma günü olan 1 Nisan ayı için tasarlanan ve tasarlanan bir hayvan. Dün gece, mızrak ve metinde kasıtlı olarak tanıtılan yanlış unsurlardan birini ilan eden uygun güncellemeyi yaptım.

Şu anda, DIGI 24 metni değiştirdikten sonra makaleyi siteden çıkardı ve her şey TAROM hava operatörüne yapılan analizlere odaklandı. Postayı facebook'tan da sildiler, ancak zamanında bir ekran yazdırmayı başardım.

digi24_facebook

Beni rahatsız etmedi çünkü bir ilham kaynağı oldum, beni rahatsız etmedi çünkü hatayı düzeltmeye çalıştılar, ama beni bir gazetecilik hatasının izlerini silmeye çalıştıklarını ve kaynağından bahsetme konusundaki suçluluklarını kabul etmediler. Herhangi bir acemi muhabirin bir haberin üç kaynaktan doğrulanması gerektiğini bilmesine rağmen, DIGI 24, Çin Doğu Havayolları'nın Pekin'den çalışıp çalışmadığını kontrol etmeden bile, aldatmaca içeren bir haber bültenini devraldı.

Bilgilendirici not olarak: China Eastern Airlines yine Şangay Pudong Uluslararası Havalimanı'nda yer alıyor China Southern Airlines ve Air China'nın Pekin'de merkezi var.

Kaynağından bahsetmenin ne kadar zor olduğunu anlamıyorum, bundan dolayı haberlerle ilgili tek kaynak olarak gösteriliyor. Ve onlardan Tıklayın haberleri devraldı, ancak kopyala / yapıştır tarzında yaptılar ve airlinestravel.ro'dan "s" yedikleri halde, aktif bir bağlantı olmadan kaynaktan söz ettiler.

6 Yorumlar
  1. Petruş Lungu diyor

    Sorin, seni Facebook'ta takip ettiğimden, Digi24'e haberler için bir yakınlığın olduğunu fark ettim.

    Bunlardan kaç tane "köfte" yediğini kim bilebilir ki? Sadece haberleri kontrol ediyor. 🙂

    Ancak, bu devralmalar başlamışsa, bu proje ile doğru yolda olduğunuz anlamına gelir. En büyüğü! Ne istiyorum

  2. Master RA diyor

    Bu, Digi'den gelen insanların profesyonelliğini gösterir!

  3. Radu Tanasescu diyor

    Kesinlikle, Digi 24’in bir yerinde, gergin bir patron şimdi bir çalışanı haykırıyor. Makaleyi yayınlama hatası yapan çalışan. Bir çalışanda çığlık atması muhtemeldir, fazla değil. Genel olarak, bir hatanın üretilmesi için, zincirde daha fazla insanın başarısız olması gerekir, ancak bunun önemi yoktur. Kefaret olmak.

    Gelmek liderliğe açıktır. Orada yarattıkları çevre ve zihniyet bu sonucu verdi. Ama önemli olan nedir? Bir enayi veriyorum ya da en azından maaştan kestim ve tabii ki her şey daha iyi olacak.

    Tipik.

    1. Sorin Rusi diyor

      Rapor çok iyi yapıldı. Sorun onların kandırılmadıkları değil :) ... Biz sadece bir Nisan 1 uzaklığından bahsediyoruz. Sorun, tanımadıkları ve kaynağı vermedikleridir. İzleri kapatmaya çalıştılar

  4. DIGI 24, 1'in Nisan'ından ücret aldı - kesinlikle bir günah keçisi bulundu | Radu Tanasescu

    [...] makalelerinde teatral bir konudur. Ancak bu, DIGI 24'ten bir yayıncının haberleri ele geçirmesini engellemedi. Küçük bir araştırma ile makaledeki ipuçlarını bile görmezden gelebilirdiniz ve bunu yakalamak bile zor değildi […]

  5. […] Havayolları. Bu haberler birçok Airlines Travel okuyucusu tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı. Digi 24 bilgiyi aldı (kaynak olmadan) ve […]

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu site spam'i azaltmak için Akismet'i kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiğini öğrenin.